17 Eylül 2012 Pazartesi

KEŞKELERLE YAŞANMIYOR.....

Çok sevdiğim biri var, hemde içimde fırtınalar koparcasına sevdiğim biri öyle biri ki sevdiğimi söylediğim kadar üzdüğüm biri.Ona kızamıyorum çoğu konuda haklı olduğunu biliyorum kim ister ki kendisini sürekli üzen birisiyle beraber bir yuva kurmayı,zamanını geçirmeyi kim ister ki...hangi insan vaktini boşa geçirmek ister yada hangi insan istediği erkeğin gerçekten istediği gibi olup olmadığını öğrenmek için bu kadar uzun süre bekler.İşte 'O' gerçek bir aşk,gerçek bir kalp ve tek sevgili...o sabretti bana 2 yılı devirdik bu sabırla ama insan bu sabır taşı değil ki elbet bir yerde çatlıyo.Dedim ya ona kızamıyorum ben ne zaman onu anladığımı sandığımda hep sadece anladığımı sandım o ise bana hep inandı ve hep anlattı sabırla anlattı aslında anladım gerçekten anladım ama neyiii...acaba benim anladıklarım gerçekten onun anlatmak istedikleri miydi??Pek sanmıyorum çünkü ben eminim ki eğer onun anlatmak istediklerini anlasaydım şuan da bu yazıyı yazıyor olmazdım.Ben seviyorum onu biliyorum gerçekten seviyorum çünkü ömrüm boyunca hissetmediğim şeyleri hissettim ona karşı.Aradığımda açmayınca içim sıkıştı,mesajıma karşılık vermediğinde yüreğim daraldı,sesini durgun hissettiğimde ve bu sıkıntının benim yüzümden olduğunu düşündüğümde bir kutunun içinde sıkışır gibi hissettim kendimi.İlk yan yana geldiğimiz günü hatırlıyorum hatta hiç unutmadım ki eminim o da hatırlıyordur nasıl şekilden şekile girdiğimi,onun yanına oturabilmek için ne bahaneler uydurmak zorunda kaldığımı o da unutmamıştır biliyorum.Ama bizim aramızda bi sorun var anlayamadığım sebebini bildiğim fakat bir türlü çözemediğim bir problem.Keşke bu sorunu çözme yolunu bulabilsem keşke onu dünyanın en mutlu insanı edebilsem ve keşke onu kendime aşık edebilsem.Geçen gün mektubunu okudum kendine yazdığı mektubu gelecekteki kendisine, demiş ki "Aşık olduğum adamla evleneceğim diye " üzülmedim değil üzüldüm çünkü ben onu kendime aşık edemedim.

Ben karşılıklı sevginin her şeyi çözeceğini düşünenlerdenim.Yeter ki biraz zaman tanısın insanlar birbirlerine.O yüzden keşke demek istemiyorum artık.Sevdiğim insan için herşeyi yapmak istiyorum.Onun mutluluğu için,sadece onun sevgisini kazanmak için herşeyi elimden ne gelirse yapmak istiyorum.Onu çok seviyorum çünkü o benim tek AŞKIM.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder